you rock guys~

suka blog ni tak?

Saturday, August 13, 2011

face without eyes and mouth

assalamualaikum......!
wahahaha...pelik sungguh tajuk nyer...
sape la agaknya face without eyes and mouth tu.....
rupa pown tak dapat nak dikenali....huhu...
.................................................................
actually bukan pasal tu.....
saje je nak mengada bagitahu....
yang saya adalah orang yang tidak dikenali tanpa KAMU dan KAMU.....
nak taw sape orang yang melangkapi ruang dan ruang di kala kekosongan itu???
haaaaaaa.....tunggu next episod ok.....!
hahaha....
.................................................................
apa dah aku merepek nie.....
just wanna say that i love and miss you ALL so much.....!
..................................................................
lepas tu...saya nak cakap yang saya nak mintak maaf dengan kamu semua yang pernah mengenali diri saya.....
sama ada secara langsung atau tidak langsung.....
terkasar bahasa...terlanjur kata....dendam2,,rasa marah,,rasa benci,,rasa apa lg erkk?
huhu...harap dimaafkan lah ye...saya manusia biasa yang tidak pernah
lari dari membuat kesilapan....yang terebut dulu ke....tersingkir ke...maaf dipohon...
tak pernah ada niat untuk menyakiti...
hope akan 0 - 0
saya cuma nak mintak doakan SPM saya,,dapat keputusan yang cemerlang....
perjalanan hidup yang mudah dan menjadi insan yang disenangi semua.......
AMIN........


〜∽∾∿{}∿∾∽〜〜∽∾∿{}∿∾∽〜

No comments: