you rock guys~

suka blog ni tak?

Sunday, November 11, 2012

unknown

assalamualaikum....
hi allz...jumpe lagi...thanks sebab singgah.... bosannye... tak tahu nak buat ape....semalam pergi tengok wayang... "istanbul aku datang".. hm..
comment : not bad la... tapi rasanya if hero tu tukar aaron ke.. best lagi kowt! haha... tapi ape pon , Istanbul memang cantik... seriously~ i really wish i can be there...maybe one day...insyaALLAH....

ape lagi erk nak cerita......


haaa.....hmm  tak jadi la...

hahaha.... ( gile ke )

hm...seriously rindu sangat dekat kawan2 di KMNS....terutamanya sek2 kelate nuh...rindu aku nok make budu... sedap ngoti~ haha... habis la bahasa mek kelate celup nie...

ehh korang...nak taw satu secret tak...sebenarnya kan , sebelum aku kenal kawan2 yang dari kelantan nie , serious aku memang tak ngam dengan orang kelantan... bukan tak ngam maksudnya bergaduh... muksudnya aku tak berapa prefer la... tapi rupanya aku silap... diorang seriously memang baik...( berapa banyak serious da... ) haha.. boleh di katakan 90% kawan aku kat sane semuanya made in kelantan...termasuk la dua roomate aku tu.... memang GOOD ! ha..tu cap ea... haha... hari2 ajar aku makan budu... padahal diorang yang datang ke negeri sembilan..tapi aku pulak yang terikut jadi minah kelantan... tapi pape pon aku nak cakap , korang sume memang the best la! sayang korang gile2 ketat~ tanpa diorang , aku takkan mamu bertahan tuk teruskan perjuangan aku kat matrik... tak lupa juga buat family and kak farrah yang banyak membantu...thanks a lot....

haaa amik kau... da dapat sekali idea keluar...berjela2...tak sanggup korang nak baca kan... haha...


lagi2...korang nak tahu pasal ape? 

haaa...mesti ada seorang dua dari korang yang singgah kat sini mencari statement yg berbaur macam nie kan... haaa ok aku akan bukan folder baru... jelaskan segala kekalutan tu...

first thing first ,

i wanna say sorry... 
maaf bukan tanda kekalahan...tapi ia adalah satu lambang penghormatan..ok tak kisah la ape pon , i just wanna say that , DONT WORRY.... dia tak mungkin , dan tak kan... jadi sesiape pon pada saya... as friend? not anymore...he is my past.... nothing left...and i really hope , dont you ever distrub me anymore...bout this.. bout him.. bout you , and so on....  thats all... 
semoga bahagia... happy ending ~ insyaallah....  
END

perghh...dramatic giler.... haha.... past is past... i have my own life...my new life...  no more LOVE... no more everything.... cinta kepada ALLAH itu sebenarnya lebih mulia dan bahagia... serious....korang cuba la buat... memang terasa sangat tenang... syukur alhamdulillah.... aku temui cinta ini kerana masih belum terlambat... 


ok lah korang... panjang lebar dah membebel macam mak jemah....haha... saya nak ambil kesempatan nie untuk memohon maaf kepada semua insan yang pernah mengenali saya...selama mengenali , anda tersakiti .. terluka , saya mohon ampun atas segala keterlanjuran...saya juga manusia biasa , tak pernah lari dari membuat kesilapan..tapi cukuplah kesilapan itu berlaku hanya sekali dalam hidup...pengalaman itu mendewasakan... sekali jatuh , tak mungkin akan jatuh untuk kali kedua... halalkan segala yang pernah diberi , diterima .. yang di makan.. di pakai... semoga dihalalkan dunia akhirat.... sekali lagi saya memohon maaf... 

for you sweety gurl , take care of yourself... and sorry again... 


wsalam...



No comments: